HARIDUS JA PÄDEVUS

2017 - Tartu Ülikooli magister logopeedias,

Serifitseerimine (2017): Logopeed, Tase 7  -> tunnistus: E002986

ISEENDAST

Logopeedina pean oluliseks sõbraliku suhte saavutamist lapsega ja kõneliste oskuste kujundamist mängulise tegevuse kaudu. Logopeedilise teraapia planeerimisel lähtun teaduspõhisusest ning püüan teha harjutamise lapse jaoks haaravaks ja mänguliseks. Usun, et eduka teraapia aluseks on hea kontakt ja koostöösuhe perega. Selleks, et teraapias õpitud uued oskused kinnistuksid, nõustan vanemaid koduse harjutamise osas. Erialaselt pakub mulle huvi väikelaste kõnearengu toetamine.

TÄIENDKOOLITUSED

2021 – ELÜ: Logopeedilt logopeedile II

2020 – Väikelaste kõne arengu toetamine

2020 – PEP-3 testi kasutamine koolieelses eas laste arengutaseme hindamiseks

2019 – ELÜ: Alveolaarsete häälikute seade

2019 – Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 3–4-aastaste laste kõne uurimisel

2019 – VI Baltimaade logopeediakongress: autism - kommunikatsioon on elu

2018 – Vokalisatsioonist häälikuteni

2017 – MTÜ NAMT: Good Oral Functions from the First Breath

2017 – Laste söömis- ja neelamishäired

2016 – ELÜ: Laste sidusa kõne ja mõtlemise arendamine pildiseeriate abil

2016 – III Baltimaade logopeediakongress: kõneapraksia

2015 – MTÜ NAMT: Peapiirkonna funktsioonianomaaliad ja müofunktsionaalne teraapia

2015 – Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 5–6-aastaste laste kõne uurimisel

ERIALAORGANISATSIOONIDESSE KUULUMINE

Eesti Logopeedide Ühing