ISEENDAST

Töös pean oluliseks usaldusliku kontakti saavutamist lapsega, arvestamist igaühe individuaalse arenguga. Täiendan end pidevalt erialastel koolitustel lugemis- ja kirjutamisoskuse arendamisest, alternativkommunikatsiooni kasutamisest, käitumisteraapiast.

HARIDUS JA KUTSE

2010 Tartu Ülikool, eripedagoogika ja logopeedia bakalaureuseõppekava, haridusteaduste bakalaureus (eripedagoogika) 
2015 Tartu Ülikool, eripedagoogika ja logopeedia magistriõppekava, haridusteaduste magister (õpiraskuste pedagoogika)

TÖÖKOGEMUS

Varasemalt töötanud koolis intellektipuudega lastega ning õppenõustamiskeskuses erinevas vanuses laste ja noortega
2015 - 2017 - SA Innove, Põhja-Eesti Rajaleidja keskus (lapsed ja noored vanuses 1,5 - 18)
2010 - 2015 Hilariuse Kool (toimetulekuõppel õppivad õpilased)

TÄIENDKOOLITUSED

2017 Osalenud Erasmus + Academia programmis Belgias. “Youth Guarantee – Guidance of young people in a context of vulnerability and diversity”
2016 Sissejuhatus käitumisteraapiasse (ABA) ja selle kasutamine töös autistlike ja muude erivajadustega lastega, OÜ Katriito
2016 ”Inclusive Education Principles and Practice in Finland-Support for participation and learning” Riitta Virinkoski, M.A.Ed., University Teacher
2015 ja 2016 Alternatiivkommunikatsioon Rajaleidja keskuse logpeedi töös, MTÜ Inimeselt Inimesele
2016 Lugemis- ja kirjutamisoskuse areng ja hindamine” Tallinna Ülikooli Loodus- ja terviseteaduste instituut. Psühholoogia ja käitumisteadused
2015 Väikelaste ja koolieelikute arengutaseme hindamine õpetuse planeerimise alusena (PEP-R test), Tartu Ülikool

ERIALAORGANISATSIOONIDESSE KUULUMINE

  • Eesti Eripedagoogide Liit (kuulumine liitu alates 2015)